SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA) – umowa o standard usług

 W ramach świadczonych przez nas usług outsourcingu znajdują się wśród nich także usługi typu „SLA”,czyli usługi utrzymania i systematycznego poprawiania ustalonego między klientem a usługodawcą poziomu jakości świadczonych przez Outsoursera serwisów. W przypadku naszej firmy specjalizujemy się w realizacji umów typu SLA w zakresie obsługi informatycznej oraz obsługi serwisowej dostarczonych przez nas systemów i narzędzi. W tym zakresie mamy już wieloletnie, bogate doświadczenie, zdobyte we współpracy z największymi firmami w naszym kraju ale i ze znacznie mniejszymi, co nie znaczy mniej wymagającymi.

W ramach pełnej obsługi informatycznej przez okres 6 lat współpracowaliśmy ze spółką Transposafe Systems Poland Sp. z o.o., a od roku 2008 do dnia dzisiejszego ze spółką Pro Secure Technology Polska Sp. z o.o.. W ramach obsługi wdrożonych, naszych systemów IT oraz narzędzi z nimi współpracującymi od roku 2000 do dnia dzisiejszego świadczymy usługi dla Huty Miedzi w Głogowie, części KGHM S.A.., a dla lidera w handlu hurtowym firmy MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A. od roku 2004 również do dnia dzisiejszego.

Z uwagi na specyfikę potrzeb każdego klienta warunki umowy typu SLA ustalamy każdorazowo indywidualnie w oparciu o zdiagnozowane i zgłoszone potrzeby klienta. Wprowadzamy też elementy analizy przebiegu umowy i podejmujemy istotne korekty lub ulepszenia całych procesów. W przypadku firmy MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A w celu znacznego podniesienia poziomu usług w zakresie naprawy tub poczty pneumatycznej dla wszystkich hal tej spółki z terenu całej Polski, stworzyliśmy dedykowaną platformę internetową, której funkcjonalność zwiększyła efektywności: naszego serwisu, serwisu poddostawcy, zgłoszeń serwisowych, kontroli on line stanu oddanych do serwisu tub oraz umożliwiła dostawę licznych statystyk, wynikających z przyjętego procesu. Zadowolenie klienta z tak udoskonalonej usługi zwiększyło się radyklanie o całe rzędy wielkości w porównaniu z systemem pierwotnym. Powyższy przykład jest tylko jednym z wielu, jak niekonwencjonalnych i zaawansowanych metod potrafimy użyć, aby satysfakcja naszego klienta z podpisanej z nami umowy była przez cały czas na najwyższym poziomie.

 

Zachęcamy wszystkich potencjalnych klientów do rozmowy na temat ich potrzeb i naszych pomysłów na ich zaspokojenie w ramach oferowanych przez nas usług!

Jesteś tutaj: Home Outsourcing SLA