Szkolenia Produktowe
Nawet najlepszy system IT, ale źle obsługiwany nie spełni stawianych przed nim zadań! Ten truizm jest jednak przez wielu użytkowników niedoceniany i niestety lekceważony. Skutkuje to nieefektywnym wykorzystaniem, często drogich narzędzi, frustracją pracowników, brakiem właściwych i dostarczonych nie na czas informacji dla decydentów, ,etc.. Listę tą można mnożyć, a i tak znajdzie się wielu decydentów, którzy będą uważać, że czas i pieniądze poświęcone na szkolenia to czas i pieniądze stracone. Nic bardziej mylnego. W naszej ocenie dobre szkolenie to co najmniej połowa sukcesu. Wprawdzie zarówno my, jak i inni twórcy oprogramowania starają się je tworzyć w taki sposób, aby jego obsługa była jak najbardziej intuicyjna, ale pewne minimum nowej wiedzy należy sobie przyswoić, najlepiej już przy pierwszym kontakcie z nowym systemem. Jego opanowanie będzie wówczas, krótkie a korzyści z jego wprowadzenia widoczne już następnego dnia. Zaniechanie lub odwleczenie w czasie prawidłowego szkolenia, zawsze skutkuje nieefektywnością wykorzystania systemu a nawet awersją do niego użytkowników. Powstały dylemat ''szkolić, czy nie''; A jeżeli już tak to w jakim stopniu i kiedy, ma tylko jedną dobrą odpowiedź: tak, od razu i w stopniu jak najbardziej szerokim – to się po prostu opłaca! Świadomi powyższych zależności już na etapie zawierania umowy staramy się naszemu partnerowi tłumaczyć, jakie dobrodziejstwo niesie za sobą dobre szkolenie a jaką katastrofą może zakończyć się jego brak lub niewłaściwa jego forma. Organizowane przez nas szkolenia podzielić można na podstawowe cztery rodzaje:
|