Help Desk
Zgodnie z filozofią i misją naszego działania, towarzyszymy wszystkim klientom, którzy oczywiście tego sobie życzą przez cały okres pracy dostarczonego przez nas produktu; od narodzin idei jego powstania poprzez cały okres jego eksploatacji. Takie podejście spotyka się z bardzo dużą życzliwością i uznaniem ze strony naszych klientów, gdyż pozwala im ono skupić się wyłącznie na przedmiocie ich podstawowej działalności, pozostawiając wszystkie kwestie specjalistyczne dotyczące nadzoru nad wykorzystywanymi systemami firmie, która o tych systemach wie dosłownie wszystko! W celu sprawnej obsługi serwisowej naszych klientów stworzyliśmy i ciągle doskonalimy dedykowane struktury wewnątrz naszej organizacji. Kilkunastoletnie doświadczenie pozwoliło nam na wypracowanie własnych sprawdzonych i często unikalnych form świadczenia efektywnych usług wsparcia użytkowników naszych systemów. Podstawowymi elementami strukturalnymi naszego wsparcia klienta, są usługi: HELP DESK, HOT LINE i SERWIS W ramach tego strukturalnego podziału usług SERVICE DESKU, oferujemy klientom dwie formy odpłatności za świadczone usługi:
Poniżej przedstawiamy schemat dostępności typowych czynności wsparcia w zależności od wybranych parametrów i rodzajów usługi serwisowej: Serwis – Desk Internet Platform ( SDIP )
|