Dels

Help Desk

 

Zgodnie z filozofią i misją naszego działania, towarzyszymy wszystkim klientom, którzy oczywiście tego sobie życzą przez cały okres pracy dostarczonego przez nas produktu; od narodzin idei jego powstania poprzez cały okres jego eksploatacji. Takie podejście spotyka się z bardzo dużą życzliwością i uznaniem ze strony naszych klientów, gdyż pozwala im ono skupić się wyłącznie na przedmiocie ich podstawowej działalności, pozostawiając wszystkie kwestie specjalistyczne dotyczące nadzoru nad wykorzystywanymi systemami firmie, która o tych systemach wie dosłownie wszystko!

W celu sprawnej obsługi serwisowej naszych klientów stworzyliśmy i ciągle doskonalimy dedykowane struktury wewnątrz naszej organizacji. Kilkunastoletnie doświadczenie pozwoliło nam na wypracowanie własnych sprawdzonych i często unikalnych form świadczenia efektywnych usług wsparcia użytkowników naszych systemów.

Podstawowymi elementami strukturalnymi naszego wsparcia klienta, są usługi: HELP DESK, HOT LINE i SERWIS

W ramach tego strukturalnego podziału usług SERVICE DESKU, oferujemy klientom dwie formy odpłatności za świadczone usługi:

  • ABONAMENTOWĄ – ryczałtowa opłata abonamentowa za ustalony w umowie zakres czynności serwisowych
  • AKCYJNĄ – opłata kalkulowana osobno dla każdej zleconej czynności serwisowej

Poniżej przedstawiamy schemat dostępności typowych czynności wsparcia w zależności od wybranych parametrów i rodzajów usługi serwisowej:

Serwis – Desk Internet Platform ( SDIP )

Jesteś tutaj: Home Usługi SERVICE DESK Oferta Service Desku